Warto wysyłać maile do klientów

Według najnowszych danych aż 91% internautów sprawdza pocztę e-mail od kilku do kilkunastu razy dziennie. Dla firm kładących nacisk na dotarcie ze swoja ofertą do klienta za pomocą newsletterów jest to bardzo dobra wiadomość. Ponadto, te same badania wskazują, że 44% badanych internautów, jako kontakt z firmą preferuje właśnie pocztę e-mail oraz newsletter. Ci, którzy do tej pory uważali, że wysyłanie regularnych newsletterów do swoich klientów to niekoniecznie właściwy krok, z pewnością zmienią zdanie, gdy usłyszą, że ponad 70% internautów otwiera i przegląda newslettery do których świadomie się zapisali, a aż 90% z nich bierze udział w promocjach, które otrzymują na swoją skrzynkę mailową. Te imponujące dane powinny skłonić firmy do tworzenia atrakcyjnych newsletterów i stałego kontaktu z klientem za pomocą poczty e-mail.

Źródło: www.ekomercyjnie.pl 

Facebook



Zostaw numer telefonu. Oddzwonimy.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu telefonicznego. Szczegóły w Polityce prywatności.