W lecie sprzedawaj na smartfonie i tablecie

Jest ciepłe, sierpniowe popołudnie. Siedzisz w klimatycznej kafejce w centrum miasta i czekasz na znajomego, który spóźni się kilka minut. Akurat miałeś w planie kupić żonie pierścionek na rocznicę ślubu lub miałaś kupić nowy zestaw pościeli do domu. Co robisz? Sięgasz po swoje mobilne urządzenie, szukasz odpowiedniego produktu i kupujesz go. To historia, która zapewne przydarzyła się nie jednemu z Was, a co za tym idzie, nie jednemu z Waszych klientów. I nie jest to jakiś wymysł. Statystyki pokazują, że w okresie letnim użytkownicy chętniej dokonują zakupów za pomocą urządzeń mobilnych.

Statystyki potwierdzają letnią teorię

RTB House, czyli polska firma działająca na skalę światową, specjalizująca się w technologii retargetingowej, dowiodła, że latem komputery są odstawione nieco na bok, a prym wiodą tablety i smartfony. Popierają to dane statystyczne dotyczące polskiego rynku zgromadzone przez firmę.

LIPIEC 2016
Konwersja z urządzeń mobilnych – 23% więcej niż średnia roczna
Tylko smartfony i tablety – 24% konwersji z powyższej liczby

SIERPIEŃ 2016
Konwersja z urządzeń mobilnych – 54% więcej niż średnia roczna
Tylko smartfony i tablety – 29% konwersji z powyższej liczby

Jak wykorzystać tę wiedzę?

Zachowania konsumentów to skarbnica wiedzy dla Twojego biznesu. Im więcej o nich wiesz, tym bardziej skutecznie możesz prowadzić swój marketing internetowy, a co za tym idzie skuteczniej sprzedawać. Kiedy zrozumiesz, jak i kiedy użytkownicy korzystają z urządzeń mobilnych, możesz tworzyć swoje kampanie reklamowe tak, aby docierały do nich w określonym czasie oraz określony sposób.

Trendy na 2018 rok raczej pozostaną niezmienne. Liczba konwersji w miesiącach letnich w przyszłym roku będzie przynajmniej taka sama lub nawet większa. Możesz więc wziąć pod uwagę to, że kampanie na lato 2018 powinieneś prowadzić na różnych platformach, ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń mobilnych.

Nie wiesz, jak skonstruować swoją kampanię reklamową w sieci? Oczywiście służymy pomocą! Nie tylko od czerwca do sierpnia 🙂

Facebook



Zostaw numer telefonu. Oddzwonimy.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu kontaktu telefonicznego. Szczegóły w Polityce prywatności.